17.12.08

Atslēgu vīriņi

Ir baigi forši pamosties no vārdiem: "Es netieku ārā, palīdzi atslēgt durvis!" Superīgi! Sākumā, gulējis vien pāris stundas, es samiegojies nesapratu, ko no manis grib. Tad pamazām pieleca, ka runa ir par dzīvokļa ārdurvīm, kas kkādu sasodītu iemeslu dēļ atkal neatveras (reiz skaistā vasaras dienā jau netiku uz veikalu). Super..pusaizmidzis mudžinu atslēgu uz riņķi, uz riņķi, uz riņķi, uz...jūs jau sapratāt. Es gan ne pārāk, jo pa pusei atrados labajā un siltajā sapņu pasaulē. Man draudzene stāv man blakus mētelī jau diezgan lielā izmisumā, jo viņai augstskolā ūbersvarīga prezentācija jāaizstāv..pēc 10 minūtēm..
Sākumā ir ideja pastāvēt uz balkona un vaktēt garāmgājējus...tā, kā draudzene mētelī, iet viņa, bet īsti nesadūšojas nevienu pasaukt..es arī ne pārāk vēlos tēlo putnubiedēkli uz balkona + ir tik riebīgs un auksts laiks..mierinājumam apēdam pa mandarīnam.
Zvanot uz 1188 tiek iedoti divi numuri - viens, kas par 40Ls gatavs visu uzlauzt, salauzt un vienkārši izdemolēt, otrs jau mierīgāks - par 30Ls piedāvā gan attaisīt durvis gan jaunu atslēgu ielikt, vien jāgaida esot ilgāk. Laikam prātīgi šo servisu veicot, laiks ilgāk iek kā otrai - demolētājkompānijai.
Tad pēkšņi draudzenes seju pārņem smaids: "Man tētis šorīt ir šajā rajonā!" Nepaiet ne piecas minūtes, kad gar mūsu durvīm jau darbojas minētais personāžs. Vēl pēc desmit ir jau izjaukta, piesmērēta ar margarīnu un atkal salikta darbojoša slēdzene.
Arlabunakti!

1 komentārs:

  1. Zini, vispār ir tā, ka pēdējā mēneša laikā blogsfēra ir panīkusi, tāpēc brīnos, kāpēc ar Tevi noticis citādāk. Tad es uzdodu jautājumu - vai Tu esi vnk savāds? Vai Tu esi jaunais talants? Varbūt Tevi apsēdusi depresija
    (spriežot pēc krāsām)? Vai Tu akli (un novēloti) seko modei? Vai arī Tev ir pofig uz visu citu, jo tagad Tev ir blogs?

    AtbildētDzēst